Vacatures

HomeVacatures

Adhesive Tapes 101

Meer informatie

Send your (open) application

Onze vacatures

Met slechts twee muisklikken vindt u de jobgegevens en uw aanspreekpunt. U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra uw aanvraag succesvol is verzonden.
Process Engineer
  • Uren: 40
  • Start: ZSM
  • Duration: TBD
  • Locatie: Weert, NL
  • Opening date: September 29, 2021
  • Deadline: December 31, 2021

DOEL VAN DE FUNCTIE

De process engineer ontwikkelt nieuwe productieprocessen en installaties, zowel zelfstandig alsook in samenspraak met collega’s. Verder is de process engineer verantwoordelijk voor het analyseren, monitoren en verbeteren van de huidige productieprocessen en installaties. Daarbij fungeert de process engineer als (productie)technische ondersteuning binnen de organisatie alsook in mindere mate naar de klant/leverancier. Ten slotte is de process engineer verantwoordelijk voor het opzetten van productieprocedures en protocollen ten behoeve van kwalificatieactiviteiten, veiligheidsstudies en haalbaarheidsstudies.

Taken

Procesontwikkeling

  • In samenwerking met R&D manager en / of productieleider worden nieuwe productieprocessen ontwikkeld en voorbereid, van ontwerpfase t.e.m. uitvoeringsfase.
  • In samenwerking met R&D manager en / of productieleider worden bestaande productieprocessen verbeterd en geoptimaliseerd op vlak van productiemogelijkheden, procesparameters en veiligheid.
  • Het ontwikkelen van klantspecifieke tools om het gewenste eindproduct te verkrijgen.o Het ontwikkelen van klantspecifieke tools om het gewenste eindproduct te verkrijgen.
  • Het bepalen van de beïnvloedende parameters op het productieproces ter optimalisatie van de productie-efficiëntie.

Technisch ontwerp

  • Voorbereiden en uitwerken van conceptontwerpen, detailtekeningen en constructietekeningen betreffende nieuwe producten en bijhorende tools.
  • Voorbereiden en uitwerken van conceptontwerpen, detailtekeningen en constructietekeningen betreffende nieuwe producten en bijhorende tools.

Projectmanagement

  • Het ontwikkelen van het fabricageproces en de nodige tools om het gewenste eindproduct te verkrijgen. Hierbij moet er ook rekening gehouden worden met veiligheid, kwaliteit en milieuvriendelijkheid.
  • Het organiseren, coördineren en implementeren van verbetervoorstellen vanuit de productie, zowel op technisch als procesmatig vlak.
  • Coördinerende rol vervullen tussen R&D afdeling en productie.

Ondersteuning en documentatie

  • Het aanbieden van technische ondersteuning op het gebied van productie, procesontwikkeling, veiligheid en kwaliteit.
  • Het vervaardigen van technische rapportages betreffende wijzigingen in het productieproces, veiligheid en kwalificatieactiviteiten.
  • Actief betrokken zijn bij het opstellen van productiedossiers en -procedures, in samenwerking met de R&D manager en / of productieleider.
  • Ondersteuning bieden aan organisatie op het gebied van CAD-tekeningen en PLC-software.
  • Het assisteren van de R&D manager en / of productieleider op diens verzoek en proactief indien de situatie dit benodigd.

Alle voorkomende werkzaamheden die redelijkerwijze in het kader van de functie liggen.

verantwoordelijkheden

  • Verantwoordelijk voor de ontwikkeling en voorbereiding van nieuwe productieprocessen, zelfstandig of in samenspraak met de R&D afdeling en / of productie.
  • Verantwoordelijk voor de analyse en optimalisatie van bestaande productieprocessen, zelfstandig of in samenspraak met de R&D afdeling en / of productie.
  • Binnen de organisatie vooroplopen als het gaat om product en proces technische ontwikkelingen en deze ontwikkelingen communiceren met de organisatie.
  • Het op de juiste wijze documenteren en archiveren van productieprocessen en -procedures.

BENODIGDE KWALIFICATIES

  • Universitair werk- en denkniveau in een elektromechanische richting (MSc Industriële Ingenieurswetenschappen: Elektromechanica | MSc Mechanical Engineering | MSc Electrical Engineering) of gelijkgesteld door ervaring.
  • Ervaring met SolidWorks en/of AutoCAD
  • Ervaring met PLC-software
  • Talen: Nederlands en Engels zijn vereist (Duits is een pré)

OUR OFFER

  • A challenging job with lots of variety, creative freedom and responsibility
  • Employment in a growing, innovative family business with strong foundations
  • Space for personal growth and professional development through job-related training
  • Compensation in line with the market
  • Laptop + cell phone

Wanneer je geïnteresseerd bent, stuur dan je cv inclusief motivatiebrief via het formulier aan de linkerkant.

Account Manager
  • Uren: 40
  • Start: ZSM
  • Duration: TBD
  • Locatie: Weert, NL
  • Opening date: September 6, 2021
  • Deadline: September 30, 2021

DOEL VAN DE FUNCTIE

De Accountmanager binnendienst draagt zorg voor het dagelijkse contact tussen de klant en de organisatie. Hierbij staan productadvisering en het maken van offertes centraal met daarbij het streven naar omzet- en winstmaximalisatie alsook maximalisatie van de klanttevredenheid. De medewerker zal de afnemers hoofdzakelijk middels telefoon en email te woord staan, verder zal de medewerker in nauw contact staan met de accountmanager(s) buitendienst, ordermanagement en de afdeling inkoop. Indien gevraagd / noodzakelijk kan de buitendienst (tijdelijk) ondersteuning bieden.

Taken

Relatiebeheer

  • Telefonisch, elektronisch en schriftelijk contact onderhouden met klanten
  • Proactief afnemers benaderen, klantbehoeften in kaart brengen en daarop inspelen.
  • Organiseren en plannen van afspraken, jaarafspraken en evaluatiegesprekken met klanten.
  • Houden van sales overleg op regelmatige basis en het houden van werkoverleg met andere relevante afdelingen.

Advisering

  • Vragen van afnemers zelfstandig beantwoorden.
  • Meedenken met de klant en indien nodig alternatieve oplossingen bieden.
  • Complexe vragen van afnemers terugkoppelen naar de specialisten binnen de organisatie en na ontvangst van het antwoord dit met de afnemer communiceren, waarbij de accountmanager verantwoordelijk blijft voor de afhandeling hiervan.

Sales

  • Het invoeren van orders, onafhankelijk van de bron waaruit de order ontvangen is.
  • Het uitwerken van klantaanvragen en offertes uitbrengen inclusief de daarbij behorende administratieve werkzaamheden en opvolging ervan in de salesfunnel.
  • Het invoeren, verwerken en opvolgen van gegevens zoals aangedragen door de accountmanager(s) buitendienst.
  • Het op verzoek van de klant sturen van compliance documenten (zoals REACH-, RohS- en leveranciersverklaringen) welke door inkoop worden aangeleverd.

Ondersteuning

  • Het registreren van klachten, in eerste aanleg communiceren met de afnemer en aanmaken van 8D formulieren, het overdragen van 8D formulieren aan de persoon die het formulier af dient te handelen, het proces bewaken en zorgdragen voor een bevredigende afhandeling voor beide partijen.
  • Het assisteren van de Accountmanager(s) buitendienst op diens verzoek en proactief indien de situatie dit benodigd.

verantwoordelijkheden

  • Zorgdragen voor een zo hoog mogelijke klanttevredenheid, onder meer door gemaakte afspraken na te komen en bij klachten een werkbare oplossing voor beide partijen te zoeken.
  • Zaken die bij klanten spelen in het oog houden en terugkoppelen aan de relevante interne functionarissen.

BENODIGDE KWALIFICATIES

  • HBO+ werk- en denkniveau vereist, bij voorkeur met industriële verkoop ervaring.
  • Talen: Nederlands en Engels. Duits is een sterke pré.

OUR OFFER

  • A full-time challenging job with lots of variety, creative freedom and responsibility
  • Employment in a growing, innovative family business with strong foundations
  • Space for personal growth and professional development through job-related training
  • Compensation in line with the market
  • Laptop + cell phone

Wanneer je geïnteresseerd bent, stuur dan je cv inclusief motivatiebrief via het formulier aan de linkerkant.

nl_NLNL